вторник, 25 марта 2014 г.

модуль9 рефлексія

Модуль 9   Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання :
-         Я маю працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
-         я можу диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.

-         яі можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні,  кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;

Комментариев нет:

Отправить комментарий